Лебединський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7
Науково - методична тема закладу:
«Створення інноваційної моделі освітнього закладу
в умовах компетентнісного підходу до навчання
як головний чинник забезпечення якості
освітнього процесу та успішної соціалізації учнів»
Науково-методична тема МО:
"Удосконалення освітнього процесу шляхом впровадження інноваційних технологій для розвитку та формування ключових компетентностей здобувачів освіти"
Головні напрями роботи на навчальний рік
Головною
метою методичної роботи МО вчителів природничо-математичного циклу є не лише
надання допомоги вчителям у розвитку та підвищенні професійної майстерності, а
й активізація творчого потенціалу кожного вчителя.
Для
досягнення цієї мети визначено такі завдання МО:
·
вивчення директивних документів
уряду про заклади освіти та НУШ;
·
забезпечення планування,
організації, контролю й аналізу освітнього процесу на уроках хімії, біології,
географії, фізики та математики;
·
корекція традиційних, розробка
інноваційних навчальних програм, їх обговорення та представлення на
затвердження педагогічній раді;
·
проведення
предметних тематичних заходів
(вікторин, вечорів, конкурсів, предметних тижнів, декад);
·
організація
творчих звітів;
·
підготовка
здобувачів освіти до участі в НМТ,
предметних олімпіадах та МАН;
·
впровадження
новітніх технологій навчання;
· підбір актуальних проблемних тем для виховання соціалізації здобувачів освіти;
·
затвердження індивідуальних
планів науково-методичної роботи вчителів природничо-математичних наук;
·
вивчення та узагальнення
педагогічного досвіду вчителів циклу;
· допомога вчителям в організації самоосвіти;
·
вивчення, узагальнення, пропаганда кращого педагогічного
досвіду, створення банку даних актуального досвіду;
·
розвиток життєвих компетентностей здобувачів освіти;
·
накопичення і систематизація інформації, що стосується
профорієнтації;
· створення найкращих умов для самостійного вибору професійного шляху здобувачів освіти, але з урахуванням прогресивних змін у суспільстві;
· розробка основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності здобувачів освіти у позаурочний час (олімпіади, конкурси, предметні тижні, аукціони знань);
·
участь в атестації педагогічних працівників.
Немає коментарів:
Дописати коментар