Професійна спільнота вчителів природничо-математичного циклу

 

 Лебединський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 


Науково - методична тема закладу: 

«Створення інноваційної моделі освітнього закладу 

в умовах компетентнісного підходу до навчання

як головний чинник забезпечення якості

освітнього процесу та успішної соціалізації учнів»

Науково-методична тема МО:

"Удосконалення освітнього процесу шляхом впровадження інноваційних технологій для розвитку та формування ключових компетентностей здобувачів освіти"

Головні напрями роботи на навчальний рік

Головною метою методичної роботи МО вчителів природничо-математичного циклу є не лише надання допомоги вчителям у розвитку та підвищенні професійної майстерності, а й активізація творчого потенціалу кожного вчителя.

Для досягнення цієї мети визначено такі завдання МО:

·      вивчення директивних документів уряду про заклади освіти та НУШ;

·      забезпечення планування, організації, контролю й аналізу освітнього процесу на уроках хімії, біології, географії, фізики та математики;

·      корекція традиційних, розробка інноваційних навчальних програм, їх обговорення та представлення на затвердження педагогічній раді;

·      проведення предметних тематичних заходів (вікторин, вечорів, конкурсів, предметних тижнів, декад);

·      організація творчих звітів;

·      підготовка здобувачів освіти до участі в НМТ, предметних олімпіадах та МАН;

·      впровадження новітніх технологій навчання;

·      підбір актуальних проблемних тем для виховання соціалізації здобувачів освіти;

·      затвердження індивідуальних планів науково-методичної роботи вчителів природничо-математичних наук;

·      вивчення та узагальнення педагогічного досвіду вчителів циклу;

·      допомога вчителям в організації самоосвіти;

·      вивчення, узагальнення, пропаганда кращого педагогічного досвіду, створення банку даних актуального досвіду;

·      розвиток життєвих компетентностей здобувачів освіти;

·      накопичення і систематизація інформації, що стосується профорієнтації;

·      створення найкращих умов для самостійного вибору професійного шляху здобувачів освіти, але з урахуванням прогресивних змін у суспільстві;

·      розробка основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності здобувачів освіти у позаурочний час (олімпіади, конкурси, предметні тижні, аукціони знань);

·      участь в атестації педагогічних працівників.



Немає коментарів:

Дописати коментар